Ännu mer England

Ytterliggare en bild från den leriga-sko-promenaden

Nu är jag antagligen i Götalaboooorg och härjar men här kommer mer Canterbury-händelser. 
 
 
En småkylig men solig söndag tog min och Märtas värdmamma med oss till Leeds Castle som låg ca 40 minuter från huset. När vi kom fram gick jag och Märta runt för oss själva, och vägen till slottet var full av blommor och främst fåglar. Svanar, gäss och påfåglar såg vi och till och med svarta svanar?? De var jättefina och mycket udda att se. Dessa lila blommor kryllade det av på ett ställe så jag var bara tvungen att fota dem. Själva slottet var inte alls stort men det också var fint. Märtis och jag gick igenom hela slottet och lekte även att Märta hade köpt det (vi är 17 jag lovar) 
 
 
M&M World i London besöktes två gånger, båda gångerna var innan jag skulle se musikalen The Book of Mormon. Första gången med farmor och farfar som glatt hälsade på mig på sportlovet i England, och andra gången var med mamma och pappa då de kom över för att fira pappas 50-års dag. Köpte såklart M&M's på lösvikt vilket är sjukt dyrt men ganska värt ändå. Musikalen i sig var asrolig verkligen, jag skrattade så mycket. Skaparna till musikalen var samma som gjort South Park, så det säger kanske ganska mycket. Kortfattat handlar den om två mormoner som ska sprida sin lära i Uganda.

kommentarer
2015-06-21 @ 22:25:56

ÅH JAG ÄR SÅ AVIS PÅ ATT DU FÅTT SE THE BOOK OF MORMON! Har velat se den sedan den kom till West End men har aldrig haft råd att gå då biljetterna är liiite dyrare än till andra. Kan tänka mig att det var en hel del skratt tills du fick ont i magen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: