hjärnan full av snor och tårfyllda ögon

min vardag sen igår. Snorar, ögonen tåras istället för att jag nyser/när jag nyser och huvudvärk. Men jag har ingen feber så det blir att vandra till skolan imorrn ändå. Har haft familjen Irving här från fredag till idag vilket har varit väldigt mysigt. Dissade dom dock i fredags för att kolla när Simons hockeylag hade match. Kollade med Elvira, Simon och en av killarna från Simons lag. Alla tre har varit/var sjuka så det kanske var en bidragande faktor till mitt nuvarande tillstånd. 
ölandscykel
Idag åkte min familj och jag för att hämta papaps lilla projekt, vilket är en Bubbla från -66. Den är så fiiiiin men rostig och lite trasig här och där. Åt sen middag hos farmor och farfar och just nu sitter jag och försöker plugga spanska & matte (herregud va många 'och' det blev där)
 
ölandsgräs
 
NU GER JAG UPP PÅ PLUGGANDET, ska lägga mig i sängen och läsa <3333333333

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: