Vänta lite, har vi en blogg???

Okej wow, känner på mig att Linnéa kommer skälla på mig om vi träffas i stallet imorgon för att jag och Hanna bloggar så dåligt. Ber om ursäkt för det, jag vet att våra liv är så fantastiskt spännande att ni alla mår fysiskt dåligt när ni inte får läsa om det! Nej men, skämt åsido... Hur är läget? Lever ni fortfarande? Själv har man överlevt inget mindre än fyra nationella prov, ett ekonomiprov och ett halvt styrketest som jag ska göra färdigt själv på söndag. Kan ni gissa vem som börjar bli deprimerad på grund utav detta? Annars händer det som vanligt inte alltför mycket just nu. Hästen har slitit ut sina skor igen så hon behöver skos, vi har kommit fram till att vi nog kommer sakna henne en del när hon åker hem om ca en månad, och jag har insett att jag kommer missa Thomas Stenströms konsert på Gröna Lund i sommar. Kan dock inte riktigt klaga över det eftersom att jag kommer vara i USA just då, men det hade ju varit ganska så trevligt att få både och. I-landsproblem?

Efter att ha kikat runt på lite olika bloggar hittade jag en trevlig tutorial på olika fotoredigeringar och ovan ser ni resultatet på en utav dessa. Hittade den på denna blogg, som bara sådär råkar vara en utav mina favoriter just för att hon lyckas få till så dramatiska bilder. Gjorde lite egna justeringarna i kurvorna dock, tyckte att det blev bäst så. 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: