I shoulda, I woulda, I coulda but I didn’t

Hur man skriver klart en uppsats, steg ett: Ställ upp allt du behöver. Steg två: ta en bild på det.

Torsdagar är bra dagar; vi har en lång lektion, ett klassråd/mentorstid och slutar sedan vid lunch. Kan inte bli bättre. Jag fick nästan ingenting gjort under lektionen dock, det tog bara stopp i huvudet. Skriver en uppsats om mänskliga rättigheter vilket blir allt tråkigare och tråkigare. Fick reda på att vi har idrottsdag om två veckor och att den ska vara på min gamla skola, vilket är på gott (jag slipper åka buss i en halvtimme på morgonen) och ont (Vilma kanske kommer upp och mobbar mig). Nu ska jag försöka tvinga mig själv till att skriva lite på den där uppsatsen, men med lite tur kommer det ett inlägg till senare ikväll!

kommentarer
2014-05-15 @ 19:40:53

Ha en fortsatt bra dag finis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: