I'm not broken just a little bit skadad

Jag har vrickat foten och möjligtvis sträckt en muskel i låret men det var det värt för att få vara med och fira vår lilla Rickard som fyllde år igår! Vi spelade laserdome, åt på donken (tonårsfirande.se?) och åkte sedan ut till honom för pokerkväll. Jag tog några bilder i början, skickade över kameran till Nelly och lät henne ta några. Rickards present från mig och Hanna var en mango och mycket lite grädde upptryckt i ansiktet. Önskar att vi hade tagit bild på det... Men trots mina små skador blev det en riktigt trevlig kväll, speciellt när vi upptäckte att det gick en direktbuss från Rickard som gick förbi alla hållplatser som de från vårat lilla gäng skulle av på. Bror min vann dessutom pokern vilket innebär att han kan köpa nya strumpor till mig då de flesta av mina är sönder, så nog tycker jag att det var en riktigt lyckad kväll!

kommentarer
2014-03-02 @ 00:54:30

Låter som en riktigt bra kväll :)


2014-03-02 @ 12:16:57

så jobbigt hoppas det blir bättre snart:) jag har just nu en tävling i samarbete med e.l.f du får gärna vara med och ha chansen att vinna en goodiebag full med produkter, kramkram:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: