Det är stabilt nu


Oj, här bloggas det dåligt! De senaste dagarna har det inte hänt speciellt mycket om jag ska vara ärlig. Min stukade fot gör fortfarande lite ont vilket är aningen irriterande (borde den inte ha läkt ihop nu??) och jag har varit lite förkyld men i övrigt mår jag bra!

Var ute hos hästen igår vilket var riktigt trevligt. Hon var pigg och glad och jag fick till och med tvätta hennes bakben när mamma stod och klappade på henne. Bakbenen var varit lite känsligt område men nu börjar det gå bättre. Ridmässigt var hon som vanligt lite trött men jag försökte verkligen få igång bjudningen ordentligt. Annars tappar hon lätt bakbenen och tar inte i ordentligt. Tränade lite mjukgörande i sidorna med skänkelvikningar och volter. Överlag gick det riktigt bra och hon var riktigt trevlig igår. Jag tror att det är säkert att säga att den där hästen har börjat tycka om mig nu, nog spetsar hon öronen och ser lite glad ut när jag kommer gåendes!
 
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: