Vecka 26 är bäst ingen protest

Tjena folks, vad händer i detta hääääääärliga sommarväder?
 
 
Jag fick ledigt idag från jobbet då det enligt SMHI skulle regna, vilket betyder att inga gäster kommer till restaurangen på dan #fanrättschysstasså 
Dagen har spenderats inne med att kolla på säsongspremiären av Teen Wolf OCH True Blood, lyssnat på Ed Sheerans nya album (om ni inte lyssnat, GÖR DET) och fått den härliga nyheten att 5 seconds of summers nya album kommer nu på fredag och inte nästa vecka. Och som grädde på moset var jag och Björken o såg De Vet Du igår på Grönan. Vi kände oss lite utstötta där i havet av orroz. Sen fick vi två hyperaktiva tjejer framför oss som stod och hoppade hela tiden. Mys. Åh, en tjej från publiken blev upptagen och satt på en stol på scenen, och sen slet Tor av sig tröja o byxor och gav tjejen en kort lapdance. Hade inte bangat på att få det. MEN Björken och jag fick en selfie med DJ Hunk, så vi var väldigt hypade när vi gick därifrån. Trodde absolut inte att jag skulle bli det, men asså hans kropp.... Vi konstaterade att den var mycket, mycket fin. 
 
hunken, johan, chris, tor
 
 
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: