skola och keso (<3)

Hade ännu en mycket konstig dag i skolan som började halv elva med matte och som slutade fem över elva. Stannade sen kvar i skolan till tolv och fick reda på betyg och rensade skåpet. Hittade pengar i skåpet, typ dagens höjdpunk (även fast det bara var fem spänn men ändå) Elin kom över på eftermiddagen och vi gjorde absolut ingenting. Köpte en glass, gick en sväng, kollade stallplatser och fotade. Innan Elin kom över hade jag ätit lunch och åt då bland annat Keso. När jag skulle ställa in den i kylen igen granskade jag burken och tänkte "Va fina färger den har, jag ska fota den senare". Detta var då dagens WTF-moment. Vem får en sån tanke, att fota en kesoburk? Dock gillar jag keso väldigt mycket, det är jättegott tillsammans med skivad banan och hackade hasselnötter!
 
 
slänger in en bild på Elin för att hon är så förbannat snygg
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: