Midsommar levererar inte som förväntat


Hejsan folket! Min midsommar har spenderats ute på Värmdö med blåst och 12 grader. För en gångs skull var det alltså varmare i vattnet (16 grader) än på land och några galningar här ute har faktiskt badat! De hälsar att det kändes som att bröstvårtorna hoppade av. Vi har ätit mängder med jordgubbar, vilket helt klart är ett stort plus, inte dansat runt någon midsommarstång men däremot besökt sjukhuset då 1/5 utav familjen bor där för stunden. Ytterligare 1/5 är i Italien och lever livet, vilket lämnar 3/5 kvar. Min matte fungerar fortfarande helt okej och vi är alla fruktansvärt avundsjuka på den där femtedelen som lämnat landet för Florence. Hur har ni spenderat er midsommar? 

Eftersom att vi precis har lämnat alla studenttider bakom oss lär det komma upp lite bilder från diverse studentevent under veckan. Min käre bror, den där femtedelen som är i Italien, har tagit studenten samt några andra vänner. Jag ska ner till Katrineholm och vara lägerledare i en vecka, så jag kommer fixa lite tidsinställda till er. Haha, att jobba på läger är fullkomligt utmattande men jäklar vad roligt det kan vara! Eftersom att jag redan har jobbat på ett läger i år hoppas jag på att vanan sitter kvar och att det då blir åtminstone lite enklare. Dock blir det inga bilder från något läger för mig, det finns ingen tid till att plocka fram den stora kameran och min lilla är sedan länge trasig. Har varit sugen på att köpa en ny länge men sådant kräver ju pengar och då finns det nog roligare saker man kan göra för dem. Till exempel att shoppa i USA när det blir dags för det!
 

kommentarer
2014-06-21 @ 11:54:15

Superfin bild!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: