color me absolutely awesome

I lördags på Solvalla sprang jag och mina kära föräldrar Color Me Rad. Asså det var det roligaste loppet jag sprungit (har inte sprungit så många men jaja) För er som inte vet vad det är så är det helt enkelt ett lopp på 5 km där man på vissa stationer får färg kastad på sig. Så kul! Ska springa det nästa år och tänkte då dra med några kompisar istället för mina päron.
 
 
 
 
 
Fun fact: Spottade vid några tillfällen blått och rosa... Och jag har fortfarande rosa färg i min hårbotten
 

kommentarer
2014-06-10 @ 12:32:12

Jag ska absolut vara med och springa nästa år, då får kameran vila istället! ;)

Svar: Åh va roligt att du va där o fotade! Ska hålla utkik på din blogg efter bilder från loppet :)
Hanna & Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: