I'm in the fast lane from L.A. to Tokyo

 
 
Min jobbvecka som ridlägerledare var onekligen väldigt spännande men nu har jag återhämtat mig och är tillbaka i Stockholm igen! Det hände en hel del läsvärda händelser den veckan, men det kommer i ett senare inlägg. Eftersom att man jobbar hela dagarna finns det inte tid för fotograferign, så ni får använda er kreativitet och försöka föreställa er hur det kändes mot slutet av veckan efter allt som hänt. 

I fredags var vi vid en liten sjö och grillade för att fira Simon som nu fyllt fantastiska 17 år och jag var för en gångs skull den enda som visste var vi var. Vi lovade att inte sjunga för honom men gjorde det ändå, några badade och den här gången lyckades vi faktiskt få igång engångsgrillarna (sist vi skulle använda en gick det mindre bra). Efter en del experimenterande kom vi fram till att allting fungerar med Nutella förutom marshmallows samt bostongurka, att det inte är en bra idé att lägga sina marshmallows på grillen, och att jo, myggmedel är visst en bra sak att ta med sig.
 
 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: