I am leaving I am leaving but the fighter still remains

Hostade som en galning hela dagen igår och kunde knappt prata när jag vaknade upp idag, så stannade hemma från skolan. Det känns jätte konstigt och låter ännu konstigare när jag pratar, men jag hostar i alla fall inte riktigt lika mycket. Men i ett försök att råda bot på tråkigheten tejpade jag ihop en liten ministudio, snodde några lampor från vardagsrummet och fotade lite snäckor. Jag tror att dem är från USA, men några av dem kan även vara svenska. På somrarna brukar vi åka till en ö ute i skärgården där det är långgrunt och plocka massvis med snäckor, men de brukar vara lite mindre. Så de här är nog från stranden i Florida och bor i vanliga fall i två små glasburkar i mitt rum. Ska även ge mig ut på en promenad och försöka få lite frisk luft och kanske fota lite nere vid sundet, men det blåser ganska mycket ute och det är ju lite avskräckande... 

kommentarer
2014-01-29 @ 15:10:06

Fina bilder!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: