2013 - Del I


Den stora händelsen i januari enligt mitt fotoarkiv var Idreresan med klassen. Jag har bilder på allt ifrån Maddes rumpa (hoppsan) till lärare med gamnacke till främmande snowboardåkare med häng till en massa konstiga bilder på min mamma, som åkte med upp, som kan användas till min fördel i framtiden.  

De enda bilderna jag har från frebruari är från sportlovet. Vi drog som vanligt upp till Storhogna, åkte skidor och snowboard och höll på att dö i en snöstorm (Victor höll på att dö, han åkte bräda och det blåste superkraftig motvind så han åkte uppför fjället istället för nedför haha!).

I mars var det hopptävling på Siggesta och jag och Akke hoppade en liten clear round. Ambulanshelikoptern fick komma två gånger och en himlans massa människor flög av! Hunden upptäckte att man kunde sova i min garderob och jag köpte ett gäng nya bra böcker (John Green är en gud).

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: