Trött onsdag

Ett litet förtydligande om Wilma i förra inlägget: Hon ser alltid ut sådär när man rider ut. Alltid.
Ligger hemma idag som den lilla sjukling jag är. Hanna berättade att runt 8 stycken i hennes klass var sjuka förra veckan, hon har varit sjuk, båda mina syskon har varit/är sjuka. Jag tror jag skyller det på vintern, alla blir alltid sjuka då! Men nästa vecka är det sportlov och gud som jag ska sova då... Har ändå passat på att plugga lite och arbeta på engelskaprojektet. Kan inte göra det i mitt rum eftersom vi bygger om utan får nöja mig med att soffan i källaren. Precis bredvid min brors rum. Wohoo. 

Behövde bilder till engelskan och har därför suttit och gått igenom bilder från 2012 och 2013 i hopp om att hitta något bra. Resultatet? Jag har skickat ungefär 50 snapchats till Hanna med failbilder på våran gamla klass, mestadels från Idreresan. Nu ska jag nog dra mig ut på en liten promenad för att få igång huvudet igen innan jag pluggar vidare!

kommentarer
2014-02-19 @ 13:18:07

fin bild!


2014-02-19 @ 14:23:31

Svar: Tack så mycket! Och tack att du sa till, det är ändrat i menyn nu! :)


2014-02-20 @ 16:21:45

Hoppas du mår bättre nu! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: