Höga höjder

Älskar att titta igenom gamla bilder och hittade den här från december 2013. Kan skryta med att jag har åkt alla tre och att Eclipse var ganska romantisk sådär, det var ganska mysigt och behagligt där uppe i luften. Försökte få till lite vintage-känsla, men lyckades inte riktigt. Älskar Camera Raw och att jag äntligen har ett program som klarar av att hantera det, nu behöver jag bara ett större minneskort. Kan endast ta ca 200 bilder och det går fort, men måste spara ihop lite pengar först.

Jag träffade Hanna efter skolan idag och spelade tv-spel hemma hos henne en liten stund. Har även gjort en ny synundersökning och kommit fram till att jag faktiskt ser lite sämre, men det var inte alls så illa som jag trodde. Ska bara öka styrkan lite på vänstra linsen. Kikade även på glasögon eftersom mina är så gamla att de har blivit för svaga (vilket har lett till att jag aldrig använder dem vilket har lett till att de ligger bortglömda i en låda). Ska nog åka in imorgon igen och kika vidare. 

Imorgon ska vi troligtvis även på bio och se Frozen, trots att de flesta av oss redan har gjort det. Den var så galet bra att vi helt enkelt bara är tvungna att se den på bio också. Ska dessutom ut till Åkersberga i helgen och fixa lite saker, ut till Siggesta på USEK-möte och ta hand om den där lilla hästen vi har. Tänkte åka ut tidigt och rida ut, men vi får se hur det blir med den saken...

kommentarer
2014-02-09 @ 12:17:33

Svar: Ja, verkligen :)
Så fin blogg du har!


2014-02-10 @ 09:50:18

Frozen är verkligen bra, haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: