Äntligen sportlov!

Yes, nu är det äntligen ledigt i en vecka! Jag har inga större planer för lovet annat än att få klart mitt rum. Vi håller nämnligen på och bygger om lite här hemma och flyttat lite väggar. Tidigare har mitt rum varit lite litet men nu har vi gjort två rum av vad som tidigare var tre, så det har blivit ganska mycket större. För stunden sover jag i källaren, men om vi har riktigt flyt kan jag kanske flytta in imorgon! Vi håller för stunden på att måla allting, men efter det är det klart. Då kommer jag få möblera om så som jag vill ha det, vilket inte riktigt har gått tidigare. Har redan börjat se efter vilka bilder jag vill ha på väggarna, men har inte riktigt bestämt mig än. Ska ha några i tavelramar och några hängades i en tråd för lite retrokänsla. Har försökt välja bilder som betyder eller påminner om något för att det ska kännas personligare (annars hade jag nästan lika gärna kunnat gå till IKEA) och det är en hel del från Tyskland och Kroatien. Haha, jag är lite nojig med att ta med bilder på människor! Det känns så underligt och lite creep-varning sådär, trots att jag egentligen inte tror att de skulle bli ett dugg upprörda. Det är faktiskt därför jag oftast inte fotar människor; jag vågar liksom inte använda bilderna till något. 


Här är några av bilderna som ska få komma upp


 

kommentarer
2014-02-26 @ 14:04:34

åh så fina bilder!! Älskar den näst sista, hihi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: