AND HERE I STAAAAAAND


Har precis hittat en cover på Let It Go från Frozen och killen som sjunger är så duktig att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv. Lyssna på den här, den är helt galet bra!

Jaha, vad händer då i mitt liv just nu? Jag misstänker att vår lärare drog ett diskret bögskämt för någon dag sedan (pga att E har kommit in i sin rita-kukar-på-allt-period och då kan jag ändå tycka att han hade jobbat lite för det) och jag fick kämpa för att inte skratta ihjäl sig. Herregud, sedan när skrattar vi med lärarna? Vi brukar ju skratta åt dem! Aja, det är en ny värld att komma upp i gymnasiet antar jag. Vi har ganska sköna lärare om jag ska vara ärlig, trots att det tar emot lite att erkänna. 

Red hästen i måndags trots att jag mådde ganska dåligt, men Malin åkte ut och mockade och fixade höpåsarna så jag slapp det tygnsta arbetet! Wilma var riktigt glad den dagen och skötte sig galant, men igår skrapade hon så mycket när hon stod uppspänd i stallgången att det blev stora repor i golvet av broddarna! Jag provade lite olika uppfostringstaktiker, bland annat att lägga min väst över huvudet på henne. Hon kollade på mig som om jag vore dum i huvudet. Jag är inte säker på om det fungerade.

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: