A simple reminder of where I can find her

Igår flyttade jag äntligen tillbaka in i mitt rum! Det har blivit ungefär 50% större än vad det var tidigare och jag har några funderingar på vad jag vill göra med detta nya utrymme. Var igår och kikade på en bokhylla men den var inte riktigt vad jag var ute efter så jag får söka vidare. För stunden står min säng på golvet men med lite tur kommer det införskaffas sängben redan idag. Den enorma "byrån" är vad min säng stod på tidigare och kommer antagligen stå kvar tills att jag hittat något annat att förvara mina saker i, sedan ska den nog bort. Den väggen ska sedan bli fotovägg, den underliga röda papperskorgen ska tillbaks dit den kom ifrån och skrivbordet ska kanske flyttas runt lite. Får nog göra en skiss i datorn och prova mig fram lite...

kommentarer
2014-02-25 @ 20:39:28

Svar: Ja eller hur! Sjukt roligt :)


2014-02-26 @ 15:17:02

Ser dock inte helt tokigt ut som det ser ut nu heller!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: