We live in cities you'll never see on screen

Träden hade inte riktigt börjat blomma ordentligt när jag kom dit men några hade ändå slagit ut! Förra året missade jag det helt så i år ska jag försöka vara lite mer på hugget och fånga dem precis när de blommar som mest. Objektivet som nu är införskaffat är ett Canon EF 24-105mm f/4L IS USM som ska ersätta mitt Sigma 17-70. Är än så länge jättenöjd! Det är lite tungt och stort och känns lite ovant att använda men jag tror ändå att det kommer bli riktigt bra. Ska använda det ganska snart när jag ska fota en prisutdelning men det sved lite i plånboken att köpa så i övrigt kommer jag nog mesa lite och använda 50an istället när det går.

kommentarer
2014-04-10 @ 21:11:47

Åh vad fint!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: