Sigh no more, no more

Jag har fortfarande inte kommit ur min Mumfor & Sons fas men jag misstänker att jag börjar närma mig. Måste hitta lite ny musik att lyssna på, någon som har några tips?

Blev hemma idag på grund av en dum förkylning som vägrar ge med sig. Jag vaknar upp på morgnarna med huvudvärk och halsont som försvinner ca en halvtimme efter att jag har gått upp men sedan går jag runt och bara mår skit i alla fall. Varför vill min kropp inte samarbeta med mig?! Har gått och varit småsjuk i flera månader nu och det går hela tiden upp och ner. Får kanske ta och skaffa en ny, hur svårt kan det vara egentligen?

Ljuset sken in så fint genom ett fönster i vardagsrummet så jag kände mig nästan tvungen att fota det. Flyttade undan högtalarna och lät de fina blommorna ta plats istället och blev ändå ganska nöjd med resultatet. Jag har lite svårt för att se hur ljus fungerar och tänker mer på motivet än ljuset vilket ofta inte blir så värst bra. Måste helt enkelt träna på mitt ljus-tänk och då är det bara att nöta som gäller. Åkte även med broder min som skulle till Biltema för att kunna smita in på Hööks som ligger precis bredvid. Jag letar just nu efter en pullarnosgrimma till henne eftersom jag tror att hon skulle gå bättre på det (just nu har hon en aachen som jag spänner nästan töntigt löst för att hon verkar få lite problem med att få luft annars under hårdare arbete vilket dock resulterar i att hon liksom slår sig lös från bettet och slänger upp huvudet) men den i storlek Full som jag skulle få låna från ridskolan var för liten. Vet ni hur svårt det är att hitta pullarnosgrimmor eller pullarträns i storlek X-Full? Inte? Det är väldigt svårt. Väldigt, väldigt svårt. Jag har sökt runt på nätet nu under kvällen och hittar ingenting. Hööks hade ett pullarträns som var väldigt stort i storlekarna men det känns lite ovärt om hon ändå åker hem igen om bara några få månader... Aja, jag får leta vidare helt enkelt. Någonstans måste det ju finnas!

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: