Kampen mot förkylningen

Ni vet när man är förkyld och måste snyta sig ca 100 gånger om dagen? Och nästan blir alldeles öm och irriterad? Kleenex är räddningen. Tillsammans bekämpar vi min förkylning. Min pappa hävdar att det är bra att jag snyter mig mycket för att jag liksom får ur mig allting men jag känner personligen att det hade varit ännu bättre om jag inte hade behövt snyta mig alls. Jag siktar på det målet.

Idag har det varit 20 grader i skuggan och jag har gått i shorts = det har varit en bra dag. Har suttit ute i solen och skrivit klart mitt svenska tal som jag ska hålla halv nio imorgon bitti, trots att vi egentligen har sovmorgon till 12.30. Jippie... Får känslan av att det kommer gå sådär men man kan ju inte göra mer än sitt bästa. Sedan åker jag nog hem igen och sover någon timme till, kommer aldrig orka med skoldagen annars!

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: