allmänt tjockande

Påsklov.
Vad är bättre än att äta på lov? Svaret är inget.
För min del bestod påsklovets tisdag av att äta. Och ett tandläkarbesök 08.20 (askul) En tjej i min klass, Lollo, hade brunch hemma hos sig för alla tjejer i klassen och 12 av 16 pers kom! Det var jättemysigt verkligen, och vi hade jättekul. Vi lekte nån jäkla HA, HI, HO lek även kallad Samuraj tror jag och jag höll nästan på att kissa på mig av skratt. Kan inte ens förklara vad den går ut på för jag fattade inte själv. 
 
 
 
åh så gott
 

Efter detta rullade jag (bokstavligen) och Elvira iväg hem till henne och kollade på film och åt ännu mer. Tänker inte ens säga vad vi åt för asså fyfaaan vad tjock jag kände mig igår morse när jag vaknade hemma hos henne. Ännu tjockare kände jag mig när jag kom hem. Har också dragit på mig nån förkylning vilket resulterade i att jag somnade klockan sex igår och vaknade klockan tio.... Haha hade 11 snappisar från 3 pers som undrade om jag hade dött eller nåt. Nä du jag somnade och vaknade inte av nånting, päronen åkte till och med o handlade men jag sov bara. Seeen somnade jag mirakulöst om igen klockan 12 och vaknade pigg och typ frisk som en nötkärna imorse vid åtta. (varför säger man "frisk som en nötkärna"???? Nån som vet??)
 

kommentarer
2014-04-18 @ 01:41:36

åh vad härligt :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: