time is not the boss of me

sigma 17-70, inst. 1/640 2.8f

Vi tittade på Blade Runner med Harrison Ford igår på svenskan och herregud vad konstig den blev på slutet. Jag tittar ner på mina anteckningar i en halv minut och sedan springer en kille runt halvnaken med en vit duva i handen och försöker döda huvudkaraktären men ändå inte. Han typ räddade honom sedan. Och dog själv. Vår lilla klass skrattade så vi höll på att börja gråta hela gänget under någon scen och vikarien mest stod där som att 'jag tror inte att ni ser djupet i den här filmen'.


Ska dra till skolan om ungefär en halvtimme (älskar våra halvdagar) för att sedan fota Moa efteråt! Ska bli toppen eftersom min enda nuvarande modell är min hund. Ska fortsätta på hösttemat så länge jag kan, älskar verkligen de här färgerna! Egentligen behövde hon bara en ny profilbild men vill ha man ha så får man ge ;)

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: