I know it's hard when you're falling down

 
Det är återigen frost ute och jag tror att jag kommer frysa ihjäl snart, speciellt de dagar jag är i stallet. Vad gör man inte för hästarna?


Ska alldeles strax dra iväg till dit faktiskt. Har planerat att rida över lite bommar och göra tempoväxlingar, då blir det något hon känner igen som hon förhoppningsvis kan tycka är lite roligt! Sedan blir det av till mormor och morfar för att fira födelsedagsbarnet (aka. morfar)

Fick förresten hjälp av en snäll läsare att hitta inlägget om bilderna jag tog förut. Det är Lina som har tagit originalen och jag tycker att alla ska titta in på hennes blogg, hon tar underbara bilder! Här <-- är hennes inlägg där hon berättar hur hon gjorde. Haha, hennes blev så mycket bättre! Men aja, jag försökte i alla fall!

Snabb fråga till alla läsare: Är texten för liten? Skulle det vara enklare att läsa om jag gjorde den större?

kommentarer
2013-10-20 @ 19:46:49

Fin blogg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: