För er som undrar så ja, jag har fortfarande lite Tysklandnostalgi och längtar tillbaka


Jag har precis suttit och försökt färga hår i photshop. Tänkte först prova i RAW-format eftersom att jag kan använda det nu men kom sedan på att jag inte har några bilder i RAW. Jag misslyckades och därav denna bild istället. Plus att jag älskar Tyskland bilderna och längtar tillbaka fortfarande, trots att det var en väldigt underlig och febrig vecka. 

Den där lilla hästen vi har var otroligt duktig idag. Vi dressyrade i ridhuset och jag var så otroligt trött och grinig när jag åkte ut, trodde verkligen inte att det skulle bli något bra idag. I början var hon lite tung i handen men hon blev mycket bättre mot slutade. Vi övade på ökningar och lite galoppfattningar tillsammans med några varv på stora mittvolten. Hon har haft lite svårt för att hålla sig på "spåret" på volterna men idag satte vi dem! Mot slutet var det dock en trött liten häst som försökte hålla galoppen, men hon kämpade på väl och jag är fortfarande sådär härligt nöjd i hela kroppen. 

kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: