corpse bride

Idag har jag troligtvis shoppat mer än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv. Eftersom jag fyller år om en vecka åkte jag in med mamma och uppdaterade min garderob, vilket jag nu ska glömma bort så att jag kan få det i födelsedagspresent. Haha, så kan man ju också göra!

Har dessutom hittat en superfin plats för att ta motljusbilder, om det inte vore för den enorma hockeyhallen som står i bakgrunden. Jag ska försöka hitta någon vinkel där man kommer undan den, men i värsta fall får jag väl dra dit tidigt på morgonen. Vilket är precis min gjrej. Haha.

kommentarer
MoA
2013-10-21 @ 14:33:29

Need some modelling skills? ;)

Svar: Har faktiskt värsta planen som antingen innebär att vi måste gå upp tidigt som fan eller att vi får vara jävligt kreativa för att slippa ha en hockeyhall som bakgrund... so yes, I do.
Hanna & Elin


2013-11-06 @ 12:35:20

Åh så mysig bild, super snygg :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: