The bigger the better, en självbiografi av Stockholm Stad

Den absolut största fördelen med att bo där jag bor är att det är ca 20 minuter med kommunaltrafik in till mittpunkten av Stockholm Stad. Den absolut största och troligtvis enda fördelen med november är att man kan ta mörkerbilder när klockan är runt 17-18 på kvällen och fånga lite kvällstrafik på bild. Så spenderade jag gårdagen, men till slut blev det för kallt för att vara kvar och jag tvingades åka hem.

Är trött och mår dåligt och tycker att november är en överflödig månad som inte behövs. Vill ha jul typ nu så att vi kan hoppa direkt till våren sen. Men måste ändå åka ut till den där lilla hästen och pyssla om henne lite. Ska kanske känna igenom henne i galoppen lite och se så att hon lyssnar ordentligt. Det är hennes svåraste gångart, men hon blir allt bättre på det. Haha, hon är en envis liten dam som gärna gör vad hon själv vill = jag har tur om jag överlever idag. Vi kan bråka hur mycket som helst en bra dag! Aja, med lite tur är hon på bra humör!

kommentarer
Hanna
2013-11-21 @ 15:44:47

Hörde att du var i Kroatien i somras, kan du inte skriva lite om det och visa massa bilder för du är sjuk duktig på att fota. Jag vill också segla så kan du berätta lite om vad du gjorde där och vilka du var där med mm. Kram


2013-11-26 @ 19:19:00

Superfina bilder:D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: