151113

random ovisad bild på Katarina Kyrka, tack och lov för Söder när man har motivbrist

Äntligen fredag! Herregud, jag har varit supertrött hela veckan och ska äntligen få sova ut. Förra veckan diskuterade vi stolar på historian, idag var det en penna. Vi är väldigt djupa. Jag och en klasskompis har jämfört våra skolubyten (jag åkte till Tyskland och tyckte att det var awesome, han åkte till Polen och tyckte att det var mindre awesome), under lunchen åt jag av nästan alla andras mat och vi diskuterade huruvida det är moraliskt rätt eller fel att ta saker från döda på matten. 

Snart blir det att åka ut till den lilla hästen, ska försöka ge lite tips och råd till vår nya medryttare. Wilma är verkligen ingen lätt häst, hon bråkar och dummar sig om han ger henne chansen. Men när hon väl försöker kan hon faktiskt en hel del. Hon orkar bara inte... slappis.

kommentarer
2013-11-16 @ 08:18:22

Fin bild :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: