Julmarknad och brända mandlar

Var inne i stan idag och gick på julmarknad. Den i Kungsträdgården hade stängt, så det blev bara den i Gamla Stan. Inhandlade som vanligt lite brända mandlar eftersom det är typ det godaste julgodiset som finns men vandrade annars mest bara runt. Var först där med Hanna och hennes familj och träffade sedan en annan kompis (pluspoäng till mig som är social). Haha, egentligen brukar man aldrig hitta något sådär superroligt på julmarknader, men de är ganska mysiga! Såg en massa söta hundar som jag funderade på att kidnappa med tanke på hur vår egen lilla vovve inte har varit hemma på över en månad, lustiga lurviga hattar och asiatiska turister med kamerorna i högsta hugg som inte riktigt förstod sig på kösystemet när de skulle försöka köpa brända mandlar.

Idag tror jag att vi ska köra lite höjdhoppning på träningen och jag ser fram emot det med lite skräckblandad förtjusning, det var några år sedan jag tränade hoppning ordentligt (då på en tjock liten C-ponny som jag kom förvånansvärt bra överrens med) och jag har inte riktigt kommit in i det ordentligt än. Men Wilma tycker att det är superkul och hoppar riktigt bra, så det ska nog gå bra! Om ni inte hör från mig på några veckor är det dock för att jag flög av och/eller svimmade av skräck...

kommentarer
2013-12-28 @ 18:36:58

mysigt :)


2014-01-23 @ 14:28:20

Härliga bilder!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: