Han ska tydligen vara en stor pojke nu

 
Det här blev resultatet av att jag hängde min kamera runt Nelly och skickade ut henne på ett litet fotouppdrag. Bror min förväntade sig ett lugnt födelsedagsfirande med släkten och blev minst sagt lite överraskad när hans kompisar dök upp vid åtta. Då blev det släktmiddag på övervåningen och en liten minifest på nedervåningen. Haha, en lite underlig kombination men det fungerade! Alla verkade ha superrolig och Victor verkade vara nöjd med sin födelsedag, så nog var det en lyckad kväll.

-

Har blivit sådär härligt förkyld igen och ska ha nationellt prov imorgon, så det blir spännande. Men efter det är alla nationella delar klara, så det ska ändå bli skönt att bli av med. Olyckligtvis har jag en hel del plugg över jullovet och ett svenskaprov direkt efter lovet, så jag är kanske en aning avundsjuk på alla er som bara ska vila och slappa hela lovet! Men det ska ändå bli ganska skönt med en liten paus. Om det blir snö hade vi tänkt att se om det går att tolka efter den där lilla hästen vi har. Jag red faktiskt en annan häst igår och herregud vilket skillnad det var! Hon hade ett helt annat, mycket större, steg och var mycket piggare, haha! Men efter ett tag hittade jag lite knappar även på henne och det var helt klart lite lärorikt. Trots att vår lilla häst kan vara riktigt grinig ibland, ställer sig i vattentunnor, hugger sönder hönät och täcken och försöker mörda grannponnyn med lite jämna mellanrum har jag hunnit bli ganska fäst vid henne. Hon är liksom lite charmig mitt i allt ihop!

kommentarer
2013-12-29 @ 17:19:03

Härliga bilder :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: